
Výhercem týdenní prémie se stal pravidelný čtenář iDNES.cz z Kroměřížska, pan Tomáš Glabazňa, kterého zpráva velmi překvapila. „Nikdy jsem nic nevyhrál, ani ve sportce, nic,“ uvedl.
Co udělá s peněžní prémií 10 tisíc korun, si ještě není jistý. „Možná ale s manželkou podnikneme nějaký hezký výlet,“ zapřemýšlel. Soutěžit chce i o hlavní výhru, auto Hyundai, které by se jeho rodině hodilo. „Manželka má starší auto, takže bych jí výhru přenechal, ať má čím jezdit,“ řekl.
Jako pravidelný čtenář iDNES.cz zkoušel štěstí i v předchozích soutěžích. Uspět se mu však podařilo až nyní. Pro výhru musel za týden sesbírat 150 bodů. Předplácí si také iDNES Premium, nejčastěji čte politické a sportovní zpravodajství.
Další losování výherce týdenní prémie 10 tisíc korun proběhne už v pondělí 21. dubna.
Jak hrát a vyhrát?
Na portálu iDNES.cz a Lidovky.cz se v náhodných článcích objevuje symbol auta. Stačí na něj kliknout a každý ulovený symbol se automaticky přičítá k vašemu dennímu a celkovému skóre, které si poté můžete zkontrolovat ve své hráčské kartě, kde se zároveň můžete do Megahry i zaregistrovat. Soutěž probíhá pro registrované uživatele iDNES.cz od 24. března do 4. května.
Každý den v 9:00 vylosujeme jednoho šťastného výherce prémie 1 000 korun. Do tohoto slosování se dostane každý čtenář, který nasbírá za herní den 15 symbolů aut. Pokud nasbíráte za týden 150 symbolů, dostanete se do slosování o týdenní výhru ve výši 10 000 korun.
Hlavní výhrou je pak nový automobil Hyundai v hodnotě 500 000 korun, vítěze losujeme po skončení soutěže v pondělí 5. května v 9 hodin ze všech soutěžících, kteří do té doby získali minimálně 1 000 bodů. Účast se dá také znásobit. Pokud tedy například někdo nasbírá 2 000 bodů, je ve slosování dvakrát, pak třikrát a tak dále.
Podmínkou vyplacení výher je sdělení základních kontaktních údajů (e-mail, telefonní číslo). Výherce denních a týdenních prémií kontaktujeme e-mailem a do pěti dnů jim zašleme výhru na účet. Výherce hlavní výhry si ji bude moci osobně vyzvednout v Praze po ověření totožnosti.
Soutěž se řídí pravidly, která najdete zde, a obecnými pravidly čtenářských a marketingových soutěží MAFRA, a.s., která najdete zde.