TikTok v Německu spouští novou funkci prodeje. První se připojuje About You

TikTok kromě Německa spouští svoji novou funkci také ve Francii a Itálii. Jak společnost oznámila ve čtvrtek, tento krok navazuje na úspěšné spuštění funkce v loňském roce ve Velké Británii, Španělsku a Irsku. Ve Spojeném království už TikTok Shop využívá více než 200 tisíc maloobchodníků, kteří zde prodávají své produkty.

„Jsme nadšeni, že s TikTok Shopem vytváříme nový způsob nakupování, který propojuje spotřebitele, prodejce a tvůrce obsahu,“ uvedl Max Burianek, vedoucí TikTok Shopu v Německu. Dodal, že mnichovská pobočka nabídne pestrou škálu produktů od mezinárodních i místních značek, stejně jako od malých a středních podniků. TikTok Shop tak osloví až čtvrtinu německé populace.

Podle údajů TikToku využívá tuto platformu v Německu pravidelně přibližně 24,2 milionu lidí. Od příštího pondělí budou mít uživatelé možnost nakupovat přímo v aplikaci.

Nové možnosti nakupování přímo v TikToku

Funkce TikTok Shop přináší několik inovací, které mají usnadnit nakupování. Uživatelé budou moci nakupovat přímo přes interaktivní nákupní livestreamy, kde si mohou okamžitě objednat produkty, které je zaujmou. Profil prodejců a značek se zároveň promění v plnohodnotný internetový obchod.

Zákazníci si v něm budou moci prohlížet příspěvky o produktech, číst recenze a nakupovat přímo prostřednictvím aplikace, která nabídne integrovanou pokladnu.

TikTok navíc přidává do své aplikace další funkce včetně digitálního tržiště „Shop Tap“, které bude součástí navigační lišty. Dále představuje reklamní nástroj „Shop Ads“ a službu „Fulfilled by TikTok“, která obchodníkům nabízí skladování, vychystávání, balení a doručování produktů.

About You plánuje živé akce

About You na TikTok Shop přivede sto značek, mezi nimiž budou známé firmy jako Adidas, Boss, Vero Moda a Birkenstock, ale také vlastní značky a kolekce ve spolupráci s celebritami, jako jsou Bella Hadid a Katy Perry.

„Jako nejoblíbenější online obchod s módou pro generace Y a Z se setkáváme s platformou sociálních médií, kterou tato cílová skupina denně používá,“ uvedla v tiskové zprávě Marlene Lüttje, vedoucí Shoppable Video týmu v About You.

Společnost plánuje během startu uspořádat sérii živých nákupních akcí. Po dobu dvanácti dnů budou každý den probíhat livestreamy – první dva dny mezi 14. a 22. hodinou, v dalších dnech pak od 17 do 22 hodin.

Každý livestream se zaměří na jinou kategorii produktů, například oblečení, sport nebo doplňky. Některé akce se budou věnovat i praktickým tipům, například jak kombinovat různé materiály a styly. Vybraní partneři About You budou rovněž pořádat vlastní živé prezentace.

Dvanáctidenní livestreamová kampaň bude sloužit jako testovací fáze, na jejímž základě se About You rozhodne, zda je TikTok vhodným kanálem pro online prodej módy.

Kromě About You spouštějí své TikTok obchody i další firmy, například kosmetická značka Nivea, specialista na kostýmy Deiters nebo sportovní značka Teveo.

Adblock test (Why?)

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *