Notino rozšiřuje kamennou síť po Evropě. Strategické investice míří do Česka

Vedle retailové expanze se firma zaměřuje i na modernizaci stávajících prodejen, čímž naplňuje svou strategii propojení online a offline světa.

Ačkoliv Notino dlouhodobě dominuje online prostoru, ve kterém přináší zákazníkům kvalitní zákaznický zážitek díky automatizaci procesů a technologickým inovacím, v posledních letech stále více investuje také do své fyzické přítomnosti ve významných evropských metropolích. Nové pobočky proto otevírá v prémiových lokalitách nákupních zón a center, aby bylo blíž svým zákazníkům.

K rozšiřování kamenné sítě dochází letos především v zemích s významným podílem na obratu, kde chce Notino posílit svou pozici na trhu. Polsko, které je z hlediska obratu pro společnost nejvýznamnějším trhem, se dočká modernizace dvou stávajících prodejen. V Katovicích se mohou zákazníci těšit na nové inovativní prvky už v polovině dubna, vylepšený nákupní zážitek je pak čeká i na konci května v Lodži.

V České republice, která se na obratu podílí jako druhý nejvýznamnější trh, otevře letos dokonce dvě nové pobočky. První z nich už přivítala zákazníky na konci března 2025 v pražském obchodním Centru Černý Most, druhá je pak přivítá v červenci v prestižním obchodním centru Westfield Chodov. Kromě toho v červnu otevře Notino svou první prodejnu v chorvatském Záhřebu.

Notino dlouhodobě investuje do automatizace procesů a zrychlení služeb nejen v oblasti e-commerce, ale i na svých pobočkách. „Každá Notino prodejna je navržena jako zážitkový showroom, kde mohou zákazníci produkty nejen vyzvednout nebo zakoupit, ale také si je před nákupem vyzkoušet. Vedle designového prostoru a testovacích zón nechybí personalizované poradenství od odborníků na krásu ani zóny s inovativními technologiemi, jako je například virtuální zrcadlo,“ říká Retail Director Justyna Derdzikowska.

Rozvoj sítě kamenných prodejen je tak pro Notino přirozeným krokem k posílení přítomnosti na evropském trhu, který stále více oceňuje možnost osobního vyzkoušení produktů.

„I přes neustálý rozvoj e-commerce sektoru jsou pro nás investice do kamenných prodejen stále klíčové, protože zákazníkům umožňují osobně vyzkoušet produkty a získat odborné poradenství. Nám to z byznysového hlediska přináší budování silnější image, posílení vztahu se zákazníky a hlubší porozumění jejich chování. Příkladem přetrvávajícího významu poboček může být redesign naší prodejny v Rakousku, který vedl ke zvýšení prodeje o 30 %,“ říká Retail Director Justyna Derdzikowska.

Omnichannel strategie Notina, založená na propojení online světa s kamennými prodejnami, je zásadní pro vysokou spokojenost zákazníků a plynulý nákupní proces. Pobočky hrají nezastupitelnou roli při budování značky a emocionálního vztahu se zákazníkem, kterému přinášejí pozitivní emoce a zážitky, které nelze zprostředkovat prostřednictvím online nákupů.

Notino, jehož obrat v loňském fiskálním roce dosáhl 1,3 miliardy eur, tak upevňuje svou pozici lídra evropského trhu s krásou a zdravím. Díky kombinaci inovací, široké nabídky produktů a důrazu na jedinečný zákaznický zážitek plánuje tento růstový trend udržet i v roce 2025.

Adblock test (Why?)

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *