
Jejich revírem jsou autosalony a bazary, jejich tempo je vražedné a protivníky jsou jaloví prodejci, kteří stále nepochopili, že se svým zákazníkům snaží prodat druhou nejdražší věc hned po bydlení.
Jejich posláním je jednou za rok pro MF DNES ověřit, zda amatérismus, bezradnost, přezíravost, hulvátství či upocenou žoviálnost konečně nahradilo dobré vychování, kultivovaný a vstřícný přístup, perfektní zákaznický servis a obchodní dovednosti na úrovni.
Ač dáma v nejlepších letech, její horlivý synek, co o autech víc mluví než ví, a věčně nabručený rodinný přítel nepřipomínají drsňáky z Kobry 11, jsou podobně sehraní, neúnavní, neúplatní a přísní.
Prodejce Marcel Bezdíček nejspíš lpěl na myšlence, že Subaru v Česku cílí na specifickou klientelu, chlapáky, kteří nepotřebují slyšet nic navíc – a už vůbec je nezajímá změkčilé podbízení, protože nikoho dalšího, kdo intuitivně nechápe výjimečnost značky, do klubu nepotřebují.